یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول، علاقه ای به تقابل با منچستریونایتد در این مقطع ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وینفرد شفر می گوید که توانست در شرایط خیلی وحشتناک استقلال، تیم خوبی بسازد اما عملکرد مدیران وقت، او را ناامید کرد.
فعال سیاسی اصول‌گرا می‌گوید: جریان جبهه پایداری به شدت کاسب است به این معنی که هر وقت سهم خود را بگیرد با هر یک از جریانات ائتلاف خواهند کرد تا جایی که بنده بر این باور هستم اگر اصلاح‌طلبان تندرو هم سهم خوبی به این جبهه بدهند با آن‌ها ائتلاف می‌کند.
این وقت خوبی برای رفتن نبود و ساپینتو شاید می توانست روزهای بهتری را در استقلال تجربه کند.
فرزاد جعفری می گوید به خواب فرو رفتند و از باقی رقبا جا ماندند. اما الان وقت جبران است و سه دیدار هم بیشتر وقت نیست.
در هر دو جام خداراشکر مدعی هستیم و شرایط خوبی داریم. امیدوارم که با یک همدلی خوب و اتحاد بیشتر و حمایت بیشتر بتوانیم این روند را ادامه دهیم
این درمان حتی برای کسانی که آستانه درد پایینی دارند، قابل تحمل است و تقریبا اصلا درد ندارد و حتی ضربات کوتاه و مداوم تیغه به صورت شما تقریبا آرامش‌بخش است. در پایان هم، یک ماسک تسکین‌دهنده روی صورت قرار می‌گیرد و سپس وقت یک ماساژ صورت حسابی است.
به هر حال زندگی من و مرجان به سختی شروع شد، اما خوب بود و هیچ مشکلی نداشتیم و بخاطر رابطه خوبی که با برادرم دارم در هفته یک شب یا دو شب در خانه برادرم میهمان بودیم و همسرم هیچ وقت اعتراضی نداشت، چون به همین اندازه به خانه خانواده همسرم هم می‌رفتیم، اما مشکل از آنجایی شروع شد که برادرم خانه‌اش را عوض کرد و یک خانه بزرگ خرید و چیدمان و دکور خانه‌اش را به‌روز کرد.
همه به خوبی می دانند ریکاردو ساپینتو نتوانست با علی فتح الله زاده مدیر عامل مسعتفی باشگاه استقلال ارتباط خوبی برقرار کند اما هیچ وقت این موضوع را در رفتار و مصاحبه هایش بروز نداد.
منصوریان که تیمش با توجه به اخراج ۲ بازیکن شرایط سختی مقابل حریف داشت، در هشتمین دقیقه از وقت اضافه با گل به خودی حزباوی تسلیم شد و نتوانست بازی را با تساوی خاتمه دهد.
حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران روز یکشنبه به وقت محلی از دستیابی ایران و آمریکا به توافق برای تبادل زندانیان خبر داد و گفت: اگر همه چیز از سوی طرف آمریکایی به خوبی پیش برود، در کوتاه‌مدت شاهد تبادل زندانیان خواهیم بود.
هوش مصنوعی اینجاست و چه خوب و چه بد اینجا باقی خواهد ماند. در نتیجه، احتمالا باید یک سلام سخاوتمندانه و همراه با علاقمندی به دوست جدیدمان بگوییم.
هافبک تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان می‌گوید بازیکنان این تیم در هفته‌های باقی مانده تمام تلاش‌شان را برای حفظ تیم به کار خواهند گرفت.
تعداد روزهای سپری شده از زلزله خوی به هفت رسیده، همچنان ترس از پس‌لرزه‌ها تن مردم را می‌لرزاند و آوار خانه‌های روستایی باقی است؛اما اینجا زندگی جریان دارد و مردم منتظر آغاز بازسازی‌ها هستند.
سرمربی بایرن مونیخ بعد از تساوی مقابل فرانکفورت تاکید کرد که تیمش طی این چند وقت اخیر عملکرد خوبی نداشته است.
سرمربی پیکان ابراز امیدواری کرد شاگردانش مقابل مس کرمان عملکرد خوبی داشته باشند و نتیجه مطلوبی کسب کنند.
ضرغامی گفت: متاسفانه بعضا تنگ نظری وجود دارد. من چند وقت پیش در نمایشگاه دستاورد‌های بانوان شرکت کردم و توئیتی زدم که متاسفانه چند نفر خیلی تندروی کردند و رفتار ناشایستی داشتند و تعدادی از خانم‌ها در این مراسم به صورت آئینی و همخوانی محتوای بسیار خوبی را در وصف پیامبر و امام علی (ع) اجرا کردند و هیچ مشکل شرعی هم نداشت. دیگر نمی‌شود، آنقدر سختگیری کرد و من به آن آقایی که اشکال می‌گیرد و رفتار‌ها و برخورد‌های تند می‌کند می‌گویم که اگر تحریک می‌شود، نگاه نکند.
«چندین سال است که مدام می‌گوییم با روسیه روابط استراتژیک داریم درحالی که روس‌ها هیچ وقت این کلمه را به کار نبردند. چرا به کار نمی‌برند؟ برای آنکه اصلا قائل به چنین سطحی از روابط با ایران نیستند. اینکه ایران و روسیه دو قرارداد با هم امضا کرده‌اند و همکاری دفاعی خوبی هم در سوریه داشته‌اند را نمی‌توان روابط استراتژیک نامید. روابط ایران با روسیه حتی در حد شراکت راهبردی نیست چه برسد به اتحاد استراتژیک.»
سرپرست تیم فوتبال جوانان ایران گفت: اردوی خیلی خوبی در عمان داشتیم اما حالا وقت حمایت همه جانبه برای رفتن به جام جهانی است.
ستاره پرتغال در مصاف یک هشتم نهایی می‌گوید برای ماندن در ترکیب اصلی باید تلاش کند.
منچسترسیتی در روزی که فرصت های خوبی را از دست داد، 1-2 برابر برنتفورد در خانه شکست خورد.
دختر بزرگ‌تر در تحقیقات به بازپرس گفت: «از چند وقت قبل مادرمان مرتب ما را شکنجه می‌کرد. البته از همان ابتدا رفتار‌های نرمال و خوبی با ما نداشت. ولی از یک سال قبل شکنجه‌هایش شروع شد. او مرتب به ما توهین می‌کرد و کتک‌مان می‌زد. حتی از چند وقت پیش بدون اینکه من را نزد دکتر ببرد یا تحت آزمایش قرار بگیرم، به من می‌گفت که مشکل کبد و دیابت دارم.
سرمربی تیم آلومینیوم اراک می‌گوید تیمش فوتبال خوبی بازی کرده اما موقعیت‌های شان به گل نرفته و بازنده شدند.
میثم مجیدی کاپیتان آلومینیوم می‌گوید قرعه سخت این تیم در نتایج سه هفته ابتدایی لیگ دخیل بوده است.
امروز از ساعت 15.30 به وقت تهران در استانبول، قرعه کشی مرحله گروهی لیگ اروپا انجام شد و دو تیم منچستریونایتد و آرسنال با قرعه خوبی روبرو شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ